Alla inlägg den 4 april 2012

Av anonym - 4 april 2012 09:10

Vad ska man göra när alla ens vänner sviker en? Här har man ställt upp till 100 procent när JAG har mått som dåligast. Och vad får man tillbaka? En massa skit, och när jag mår som dåligast vart är dom då? 

Jag ska inte behöva ta alla deras problem, jag är ju också ett barn precis som dom. 

Men nu är det slut med det, lek era jävla lekar men jag tänker då fan inte bry mig ett piss..

-----------------------------

När jag skärde mig, ville jag bara göra om det. Jag ville känna smärta, jag ville visa världen att jag inte mådde bra. 

Men istället så fick min brorsa reda på det, först blev han arg och sedan så förstod han varför. 

Varför kan inte folk vara som han? Han förstår ju iaf varför. 


Ibland så har man bara lust att dö för man vill se vilka som bryr sig om en, men så jävla egoistisk är inte jag. Och det kommer jag aldirg vara! 

Men det är nog inte bara jag som tänker så här, för någon gång tänker la en del så också. 

Vem har sagt att livet är enkelt? 

Vi lever för något, och vi ska kämpa. Men i slutändan så är de värt det. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards